F/H P Kołobrzeg hurtownia

F/H P
Wiadomość zostanie przekazana do firmy po zaakceptowaniu jej przez naszego administratora.

Nasza firma zajmuje się sprzedażą artykułów wielobranżowych.

Firma prowadzi internetową sprzedażą hurtową.
Stale poszerzamy nasz asortyment.

Warunki sprzedaży

 

Minimalna kwota zamówienia: 100.00zł

 

 

Dodatkowe informacje: Towary zamówione w naszej firmie dostarczone są wraz z fakturą. Realizacja zamówień następuje w terminie do 3 dni roboczych od dnia wpływu środków na rachunek bankowy sprzedawcy. Nie realizujemy zleceń wysyłek za pobraniem. Przed ostatecznym zamówieniem skontaktuj się z nami w celu ustalenie dostępnych ilości !!

Nie realizujemy zleceń detalicznych. Sprzedaż wyłącznie na fakturę vat.

Podane ceny artykułów są cenami netto.

Towar podlegający zwrotowi nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien być fabrycznie zapakowany, Towar nie spełniających powyższych warunków nie będzie przez sprzedawcę przyjmowany, W przypadku zwrotu zakupionego towaru klient jest zobowiązany do opłacenia przesyłki zwrotnej,

REKLAMACJE

1. w przypadku otrzymania przesyłki uszkodzonej klient zobowiązany jest do sporządzenia protokołu uszkodzenia, w chwili jej dostarczenia przez firmę przewozową, uszkodzona przesyłka nie powinna być przez klienta przyjmowana, zaś przyjęta niezwłocznie odesłana do sprzedawcy wraz z protokołem uszkodzenia potwierdzonym przez kuriera,

2. towary fabrycznie uszkodzone będą wymienione na wolne od wad w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia o wadzie, nie później niż 14 dni od daty odebrania przesyłki,

3. w przypadku nieuzasadnionych reklamacji wszelkie koszty związane z przesłaniem i/lub sprawdzeniem urządzenia pokrywa klient,

4. inne reklamacje niż określone w pkt 1 i 2 rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia przez klienta na piśmie – faxem lub e-mailem, w zgłoszeniu reklamacyjnym klient winien wskazać wadę oraz sposób w jaki chce aby reklamacja została rozpatrzona,

5. wraz z reklamacją klient powinien przesłać sprzedawcy wadliwy towar,

6. w przypadku uwzględnienia reklamacji, sprzedawca pokrywa koszty dostarczenia towaru,

7. pozostałe reklamacje będą rozpatrywane na warunkach określonych w gwarancji,

8. uprawnienia wynikające z gwarancji obowiązują w miejscu wskazanym w karcie gwarancyjnej.